T
Totte36
Har ni erfarenheter av att ha ägt en häst eller ponny som gett ert självförtroende en rejäl sänkning. Vad var det för häst och hur löste ni situationen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har själv en häst som fungerar toppen...ibland. Och då åker självförtroendet upp som en raket. Jaaa...vi har lyckats!!! Men sen kommer de dåliga dagarna. Huvudet uppe i vädret, stress, stallmodig, sur...och då är man tillbaka i källaren igen och undrar vad man håller på med och är det värt all tid, pengar och kärlek man öser över hästen. Det är så mycket kul jag skulle vilja göra med min häst, men måste anpassa mig hela tiden.
Har själv en häst som fungerar toppen...ibland. Och då åker självförtroendet upp som en raket. Jaaa...vi har lyckats!!! Men sen kommer de dåliga dagarna. Huvudet uppe i vädret, stress, stallmodig, sur...och då är man tillbaka i källaren igen och undrar vad man håller på med och är det värt all tid, pengar och kärlek man öser över hästen. Det är så mycket kul jag skulle vilja göra med min häst, men måste anpassa mig hela tiden. Skulle också vilja sälja, men tror att hon är svårsåld. Ponny som storleksmässigt passar en tolvåring, men som absolut inte är en barnhäst.