Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
körde ett russ idag, han drog åt höger hela tiden och var assvår att svänga åt vänster. Han böjde bara i halsen och hängde på hö töm trots att jag släppte efter på den. Drog åt höger hela tiden även på rakt spår. Vad kan det bero på?
Kolla gärna tänderna, låter som om det skulle vara en vargtand eller något. Vi har en russtravare som gått travet, då går de ju alltid i samma varv, och han är lite sådan... De blir väl sneda de med...
Och om tänderna är okej så kolla musklerna, Min valack började dra åt höger ffa i galopp, vi hamnade i dikena. Inte såå konstigt visade det sig då han var låst och kort i musklerna i hela högersidan. Och hade översträckt bogmuskulaturen.
Säger som Alexandra W, kolla musklerna!!! Jag har en vbl travare som sprang som en banan med huvudet mycket vridet åt höger. Man behövde egentligen bara en töm när man fått honom i färdriktning.
Han kollades i munnen och fick besök av ET utan några fantastiska resultat men efter en helkroppsmassage av massör under utbildning blev hästen nästan spikrak.
Detta på bara EN behandling!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.