Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare LisaSvensson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 64
  • Visningar Visningar 6 846
Sv: Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

Till Mizz och Miss; kan inte ni släppa detta eller ta det vidare på PM, det är inte särskilt relevant för tråden om ni är eniga eller inte...

:smirk: Tja, vad tråkigt Buke skulle bli utan alla orelevanta avstickare som förekommer i trådar här. Ungefär 75% av alla trådar skulle försvinna/tas bort/inte behövas.

Vem bestämmer vad som är relevant för andra? Du?

Och vad har enighet med att göra om en häst ska gå ensam eller inte?

Så du tycker det det är okej att sätta en häst själv utan att ens testa/veta om den går ihop med andra? För det var väl den meningen som var till mig, iom att det markerade fetstilta i mitt inlägg?

Ja det tycker jag, om man inte vill riskera skador osv av div anledningar

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 795
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 670
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 578
Senast: Brynja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka