Häst skjuten i halsen

Sv: Häst skjuten i halsen

Hoppas verkligen de får tag på personen. Den behöver verkligen hjälp...stackars häst och hästägare....

Det blir tamefan bara värre och värre,fan vad maktlös man känner sig i den här världen full med sjuka monster:mad:

fyfasen vilka idioter det finns :devil: och att det dessutom inträffade precis i närheten av mig gör ju inte saken bättre :mad:

snart vågar man inte ha hästarna i mer än larmat stall... :(

Nämen fy! :eek: Som någon skrev hoppas jag verkligen att de får tag på personen så att den får hjälp, det behövs nog i stora omfattningar!

Det är bara ca 5 mil härifrån, bor i Växjö.. Jag blir mest förbannad när jag tänker på det, hade det varit min häst som utsatts för något sånt hade jag troligtvis gått genom eld för att få tag på de skyldiga - vad jag sedan hade gjort ska vi inte tala om... :devil:

Ehhh... Det är här:/:/:/:/::eek::crazy:

Ja, jag vet! Usch, vågar ju knappt ha hästen ute i hagen längre ju! Tack och lov ligger ju min hästs hage inte precis vid vägen, utan lite insynsskyddat. Känns iallafall något säkrare. Men väldigt oroligt när det är här det hände :eek:
Den sista idioten är inte född, kan man ju lätt konstatera.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 881
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 149
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 835
Senast: Bee
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama