häst nyår, hur gick det?!

Sv: häst nyår, hur gick det?!

min ena var väldigt orolig så han rusade runt i hagen som en galning:(stackaren,den andra var oxå stressad men inte lika,vi tog in dom men dom rusade bara runt i boxarna hela dagen o natten o åt ingen ting,men på morgonen var dom fortfarande stressade men lugnare:bow:hatar fyverkerier:mad:

Jag o kompisen har våra hästar på lösdrift, hennes hästar är vana med att gå ute året runt men inte min pålle.
Vi hade planerat att ta in dom om dom visade någon form av stress eller obehag men med öronen fulla av fetvadd så brydde de sig inte ett dugg! Vi var ner flera gånger under kvällen o natten men dom antingen åt eller sov.
Jag är överlycklig o hoppas att det går lika bra nästa gång! :bump:

Våran nordis Tixi och shettisen Max går ute dygnet runt (vi har skydd åt dom), och det gick riktigt bra att ha dom ute även denna natt. Blev lite orolig,men lugnade snabbt ner sig. Ingen av våra närmaste grannar smäller ju eftersom dom har hundar eller nåt annat djur. :)

4 av våra 9 hästar var mycket orolig. De andra var lugna och hunden reagerade inte alls

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 046
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka