Häst föll över tränare

Sv: Häst föll över tränare

Så bra att tränaren kommer klara sig..men hur mår hästen?

Jag undrar samma sak!! :) Det är så typiskt att dom aldrig skriver om hur djuren mår :mad:

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:

det va inte så illa. ryttaren blev kvar på sjukan under natten..ingen ridning ett par dar...

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:

XD! hhahaha! det hade varit en syn..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ett tidningsbud krockade med en häst och dog. Olyckan inträffade utanför Piteå.
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Skandaler om våld mot hästar har skakat ridsporten, senast under OS i Paris. En ny studie visar att tränare ofta missar hästens...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han vann Svensk Uppfödningslöpning i fjol i oerhört imponerande stil. Nu byter superlöftet Tetrick Wania tränare – lämnar Michael...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En hästolycka med dödlig utgång inträffade under fredagskvällen i korsningen Ivarsboda och Ytterboda. Hästen föll ut från vagnen och...
Svar
0
· Visningar
197
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama