malumbub

Trådstartare
Vilka ska dit?
Ska ni tävla, grooma eller sitta på läktaren som publik?
Vad ser ni mest fram emot och vad kommer ni inte se?

Berätta berätta berätta! :bump: :D

Sv: Harvest

Ska dit en kort sejour och haltra, tar dock bara med mig en häst eftersom jag inte vet om jag har nån groom!
Och eftersom jag bara får tävla open så blir det som sagt inte nån lång historia!

Jag vill titta på Pleasure/HUS för att stämma av med mig själv och kolla in om någon har något nytt mode :smirk: inför nästa säsong.

Sen kollar jag väl dom reiningklasser där jag känner deltagande hästar/ryttare.

Om jag nu inte jobbar...ska jag försöka ta mig dit och hämta inspiration:D... Sätter ju igång unghästen nu...äntligen!:banana:

Ska dit en kort sejour och haltra, tar dock bara med mig en häst eftersom jag inte vet om jag har nån groom!
Och eftersom jag bara får tävla open så blir det som sagt inte nån lång historia!

Jag vill titta på Pleasure/HUS för att stämma av med mig själv och kolla in om någon har något nytt mode :smirk: inför nästa säsong.

Sen kollar jag väl dom reiningklasser där jag känner deltagande hästar/ryttare.

Är det dags att rusta sig för kamp?!:devil:

Njäää..de är nog ingen risk. Min är fortfarande en riktig tunnis. Men det ska bli kul att se dom brevid varandra. Dom är halvbröder, födda samma år.
Ska vara med i open och amatör haltern med honom.

Sen ska Maria vara med i sto-haltern med sitt föl (Fiffis föl, den som är efter Poco).

Ska väl oxå dit och spana in hunterklasserna och kanske pleasuren och trailern oxå...

Ja men min har underhals o dålig överlinje så vi får väl se....:smirk:
Men som sagt, det ska bli kul att se dom sida vid sida gulingarna!

Önskar jag hade nån som kunde visa min hingstunge! Kan ju inte visa två hingstar....

Önskar jag också fick va med i amatörklass....*fuskigt* ;)

Det var ju synd:devil: Vi får väl se hur många det blir som ställer upp.. Jag ska vara med både i amateur och open med min, hade planerat att vara med i pleasure för första gången men hon är inte färdig för det ännu. Saker och ting går ju som sagt sällan som planerat:smirk:

Ok.....tack. Hade för mig att det var där.
Var inte förra året men har hört talas om det.
Vilka har tävlingen? Är det en öppen tävling eller bara QH?

Vilka ska dit?
Ska ni tävla, grooma eller sitta på läktaren som publik?
Vad ser ni mest fram emot och vad kommer ni inte se?

Berätta berätta berätta! :bump: :D

Kommer antagligen att åka, men bara som publik.
Åker ner på fredagen och missar haltern (vilket inte gör mig någonting!).
Ska absolut se reiningklasserna och working cowhorse!

Jag skall rida junior reining, WH, WP. funderar på att visa henne i halter men jag får se.
Hoppas ni får skoj, de ska vi ha!:) :D

brukar kosta ca 200 kr för hela meetinget tors-sön

Wrangler: För tusan... Hallååå:bump: klart du har Groom.. Jag lever ju!!! hahaha

Alltså ska jag dit som Groom€!!!!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa vecka är det dags för Gothenburg Horse Show och den sista omgången i världscupen för hoppryttarna inför finalen. Någon som ser...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·
Kultur Är det någon mer bukefalist som ska på festivalen i helgen? Vilka band ser ni mest fram emot? Är det första året eller har ni varit här...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Mirre
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tolv svenska hoppryttare kommer till Gothenburg Horse Show. Publiken i Scandinavium kan se fram emot några riktiga publikfavoriter såväl...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.