Sv: Harvest

Var inte "blyg" nu...jag bad faktiskt om resultat;)
Vilka gick det bra för????:d

Var inte där, men såg att det låg en del resultat ute på Stallmagasinets hemsida. SKulle kommma mer.
Jackpot

:bow: Tack så mkt...det va ju snabbt...
Men hönni! Ni som brukar va där....är Harvest "bara" för Qvinnor:rofl: :rofl: ;) Hehe....inte många manliga namn man stötte på...nu ögna jag iofs snabbt, men ändå..:cool:

Jag var där förra året och förra året igen (2005 och 2004) och då var det väl ganska många männ/killar tyckte jag. Inte så att jag reagerade på att det var få iaf.

Hehe, nu tänkte jag mest på resultatlistan...;)
Men sen beror det på oxå vad man "vilar" sina ögon på under visstelsen där;) :D
En del tittar på hästar, cowboys el cowgirls...:angel:

Men å andra sidan är det ju mer sevärt än ponnyutställningar...;)
Jag har varit på diverse fälttävlan, hopp och dressyrtävlingar och aldrig betalat en krona!
Ska man inte vara glad för att det kommer några, som inte bara är "närmast sörjande", som vill titta?

Jag har varit på diverse fälttävlan, hopp och dressyrtävlingar och aldrig betalat en krona!
Ska man inte vara glad för att det kommer några, som inte bara är "närmast sörjande", som vill titta?

Jag tror nog att man är glad att det kommer folk och tittar men folk verkar också tycka att det är OK att betala. Annars hade dom kanske stannat hemma?

Sen kan vi ju se det så här också; Jag betalade mitt inträde på fredag em, inte en enda gång under helgen så fick jag visa mitt entréband! Ville man gå in utan att betala så var det inga problem....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa vecka är det dags för Gothenburg Horse Show och den sista omgången i världscupen för hoppryttarna inför finalen. Någon som ser...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·
Kultur Är det någon mer bukefalist som ska på festivalen i helgen? Vilka band ser ni mest fram emot? Är det första året eller har ni varit här...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Mirre
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tolv svenska hoppryttare kommer till Gothenburg Horse Show. Publiken i Scandinavium kan se fram emot några riktiga publikfavoriter såväl...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka