Sv: Harvest

Yes!!! :D :bow:

Som det ser ut nu blir det nån HUS-klass också med Chexy, men all hjälp är bra hjälp, särskilt av dig! :bow:

Lugn o fin verum hälsofel! :eek:

Har inte kollat in närmare, men HUS senior open isåfall...
Om Chexy blir någotsånär klar dvs, huntersadeln åkte på för första gången igår... :angel: Och vi pratar reininghäst! Men, det kan gå, när hon går bra är hon smashing! Vi får helt enkelt se, men funkar det tillfredsställande går jag in, bara för att det är kul! :)

Självklart så ska man dit! Men dock utan häst den här gången, man ska väll passa på å ta lite semester samtidigt å njuta utav alla duktiga ekipage! :) Spana in snygga hästar kanske :P

Någon som vet om det finns några officiella startlistor än?

/FidoDog :)

Alltså, nu e det så att jag håller på o förgås av nyfikenhet....:smirk:
Snälla ni som va där....rapportera till mig (och dom som vill läsa förstås)...hur gick det där uppe?:confused:
Vill veta här och nu....:bump: :D

Jag vill oxå veta!
(Blev ingen resa till Sköve för mig.)

Gärna bilder om nån har! :D

Det gick inget vidare.. Domarna gillade inte min kuses utseende och vi tog på dumstruten och åkte hem:smirk:
Något som var positivt var att hon skötte sig fint!:) Vi ställer ju trots allt upp i halter för miljöträningens skull, men man blir ju bortskämd när det gått bra tidigare.

Var bara där igår och då kollade jag mest för hur det gick för dom jag känner och dom skötte sig bra! (oops, skryt :p ) Naturligtvis fick jag se ena jäkla snygga slidestop och lite sånt, men några resultat kan jag tyvärr inte bidra till...;)

Var bara där igår och då kollade jag mest för hur det gick för dom jag känner och dom skötte sig bra! (oops, skryt :p ) Naturligtvis fick jag se ena jäkla snygga slidestop och lite sånt, men några resultat kan jag tyvärr inte bidra till...;)

Du såg inte hur det gick för Mona och Doc???...:bump:

/Carina

Men dom brukar ta tid på sig, förra året gick det lååååååååångsamt har jag för mig.

Mona O Doc fick 70 p resp 71 p och borde blivit klassvinnare i SR. Såg dock inte prisutdelningen men jag har för mig att ingen annan kom upp i dom poängen.

Här är en som är total nybörjare med western....kostar det verkligen inträde!!??
Alltså att titta på?
Japp. 100kr denna gången för hela helgen. Men ryttare och en eller ett par hästskötare brukar gå in gratis.
Men å andra sidan är det ju mer sevärt än ponnyutställningar...;)

Det kan det göra, ja. Beror på arrangören och vad det är för typ av tävling.

Men om man ser det så här; till de största tävlingarna i andra grenar måste man ju köpa biljetter (i förväg oftast), så då är det inte konstigt om även arrangörerna för westerngrenar tar betalt vid större tävlingar.

Som sagt, beror på hur allt är format.

Tillägg:
Det är synd att det är så få som faktiskt går ut med vad det kostar. Vill man gå, så vill man gå och då är det väl bättre att kunna komma förberedd? Eller är det så himla viktigt att vara hemlig med kostnader, så att folk får veta först på plats?

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa vecka är det dags för Gothenburg Horse Show och den sista omgången i världscupen för hoppryttarna inför finalen. Någon som ser...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·
Kultur Är det någon mer bukefalist som ska på festivalen i helgen? Vilka band ser ni mest fram emot? Är det första året eller har ni varit här...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Mirre
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tolv svenska hoppryttare kommer till Gothenburg Horse Show. Publiken i Scandinavium kan se fram emot några riktiga publikfavoriter såväl...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka