Harvest Festival

Lina_Zacha

Trådstartare
Nu har vi en bukefalos-träff med kanel-tea inplanerad till Harvest Festival, 11-14 okt, Grevagården.

Vilka är på?

Sv: Harvest Festival

:rofl:...måste ju hugga lite extra nu när jag upptäckte att jag kunde åka:D...inget jobb och ingen inbokad clinic den helgen. :banana:

bara jag får med mig mina norrlänska polare så kommer vi också! :banana:

Jag kan hänga på! OM spädbarn kan vara ok att ha med sig?
Jag ska i vilket fall vara där då min häst ska dit!

Går på skola lite utanför k-stad så det vore jättesnällt :bow: ifall jag inte får lånat någon bil så jag kan köra själv så åker jag gärna med! Kan nog inte vara där mer än en dag så jag måste fixa ett sätt så jag kommer hem ifall jag får skjuts.

Går på skola lite utanför k-stad så det vore jättesnällt :bow: ifall jag inte får lånat någon bil så jag kan köra själv så åker jag gärna med! Kan nog inte vara där mer än en dag så jag måste fixa ett sätt så jag kommer hem ifall jag får skjuts.

Har du fått körkort ?? :eek: visste jag inte....
Grattis isf !

Kanske kommer ner och tävlar om det blir några allbreedsklasser...
Det har inte kommit ngn showbill/propp än va ?

nej, men den borde läggas ut snart...

Det brukar vara allbreeds med.

Hur trivs du hos Peter?

nej, men den borde läggas ut snart...

Det brukar vara allbreeds med.

Hur trivs du hos Peter?

Okej, va bra ! då får ju även jag "oäktingen" vara med... :angel:
Jodå jättebra, men har varit hemma i två veckor nu, skolan börjar ju snart...:(

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 683
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar