Schwarzkopf LIVE Color Hårfärg l76 Ultra Violet.Vad använder du för hårfärg?
Funkar även på brunt hår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schwarzkopf LIVE Color Hårfärg l76 Ultra Violet.Vad använder du för hårfärg?
Det lilarödaHittade två gamla bilder Jag har haft knallrött hår i ~15år, men testade lila en period, och lite lila + rött! ^^
Visa bifogad fil 99246
Jaaa! Eller hur! Jag gillar det, men jag färgar håret själv och det är så jävla jobbigt och tidskrävande med två färger..Det lilaröda
Jag färgar också mitt hår själv så förstår verkligen! Det är dels därför jag bara har en slinga nu istället för hela håret färgat. Men nu blev jag sjukt sugen på färgade rötter i hela håretJaaa! Eller hur! Jag gillar det, men jag färgar håret själv och det är så jävla jobbigt och tidskrävande med två färger..
Fy fan att göra det själv, vill inte börja med det igen. Är sugen på att experimentera lite igen, men måste synca med frisörkompisen om vad vi ska hitta på. Just nu har vi testat av typ alla rosa färger i frisörmärken - vilket även det är en kul grej!Jaaa! Eller hur! Jag gillar det, men jag färgar håret själv och det är så jävla jobbigt och tidskrävande med två färger..
Haha ja, hatar det egentligen, men svindyrt att färga hela mitt hår hos frisör..Fy fan att göra det själv, vill inte börja med det igen. Är sugen på att experimentera lite igen, men måste synca med frisörkompisen om vad vi ska hitta på. Just nu har vi testat av typ alla rosa färger i frisörmärken - vilket även det är en kul grej!
Ja gud ja. Jag har ju supertjock hår så det blir dyrt här med - men får rabatt av kompisen så då är det helt okejHaha ja, hatar det egentligen, men svindyrt att färga hela mitt hår hos frisör..
Varierar mellan pricy frisör i Sthlm, mindre pricy frisör nära jobbet och att färga själv hemma. Just nu Schwarzkopf Live Real Red (35). Har kort hår så en flaska räcker och blir över.
Kan man låna din kompis!?Ja gud ja. Jag har ju supertjock hår så det blir dyrt här med - men får rabatt av kompisen så då är det helt okej
Hon har tyvärr inte tid till att fixa mer hår, annars hade jag genast gett dig hennes nummerKan man låna din kompis!?
Men ååhhh..Hon har tyvärr inte tid till att fixa mer hår, annars hade jag genast gett dig hennes nummer
Det är verkligen superfint!Jag fick ju nytt hår hos frisören i veckan. Det mörka är min vanliga färg, men kände verkligen att jag behövde en förändring!
Det lustiga är att knappt nån på jobbet sett det, jag har ju mest uppsatt där. Men det är ju stor skillnad
Visa bifogad fil 99367
Men tackJust nu försöker jag låta bli att bli inspirerad av alla ni som är så fina i håret, jag gillade verkligen @Wingates lyster i färgen på en bild i en annan tråd - superfint
Skitsnyggt helt enkeltMen tack
(Om bilderna syns så ber jag om ursäkt för egogrejen) Jag älskar med lystern och så gillar jag att den färgar ur snyggt med. Sista bilden är 2 mån efter färgning.
Amen tack!Skitsnyggt helt enkelt
Btw, läckra solglasögon!! Skapade ytterligare ett habegär