Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bara en sårskorpa som ser ut som ett hårstrå? Annars, pilla upp det i högra hörnet (såg ut att ligga grundast där) och pilla ut med pincett. Rena föremål förstås.Ja, konstig rubrik, men jag hittade detta i hälen. Ser ut som ett hårstrå. Hur tusan får man bort det?
Eller stöts det ut av sig själv?
Bästa nålen för sådant är en kanyl, även att föredra när an skall dra ut stickor.Händer mig rätt ofta med terrierhår. Bara att försiiiktigt försöka dra ut det.
Det där verkar ju ligga såpass ytligt att du varsamt kan peta upp huden lite längsmed håret med en nål också, om du pallar sådant.
Hade nästan samma tanke..... Åååh, ge mig pincetten/nålen bara, så.......Jag tycker det är jättekul att pilla ut flisor. Är nästan avundsjuk
Bästa nålen för sådant är en kanyl, även att föredra när an skall dra ut stickor.
Hade nästan samma tanke..... Åååh, ge mig pincetten/nålen bara, så.......
Jag medJag tycker det är jättekul att pilla ut flisor. Är nästan avundsjuk
Jag tycker det är jättekul att pilla ut flisor. Är nästan avundsjuk
Samma här, även kombon nål med en saftig finne/böld.Hade nästan samma tanke..... Åååh, ge mig pincetten/nålen bara, så.......
Samma här, även kombon nål med en saftig finne/böld.
Jag grävde en stund, och det kom ut ett hårstrå misstänkt likt min sambos hårman. Frågan är Hur det kom in i fotenMen för bövelen, har du fått ut det och var det ett hårstrå? Och i så fall, VEMS???
Jag grävde en stund, och det kom ut ett hårstrå misstänkt likt min sambos hårman. Frågan är Hur det kom in i foten
Det är nu man saknar "wow-gubben"!Åh, de liksom lirkar sig in...
Jag hade ett nästan fem centimeter långt tagel under pekfingernageln en gång.
Jag tycker det är jättekul att pilla ut flisor. Är nästan avundsjuk