Fast väldigt väldigt mycket mer sexistiska än filmerna.De första böckerna om Artemis Fowl kan kanske funka nu, annars Hur du tränar din drake-serien! Den är så oerhört mycket mer och bättre än filmerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast väldigt väldigt mycket mer sexistiska än filmerna.De första böckerna om Artemis Fowl kan kanske funka nu, annars Hur du tränar din drake-serien! Den är så oerhört mycket mer och bättre än filmerna.
Ja den är lite hackig att läsa högt faktiskt, störde mig ganska mycket.Tack alla för tipsen kommer återkomma till den här tråden framåt.
Vi lånade den illustrerade Harry Potterboken iallafall men får se hur det går. Insåg att det också är svårt att få in samma fina läsar rytm när det också är översatt från engelska om man vant sig vid- och jämför med- Astrid Lindgrens fantastiska texter.
Lite både och tycker jag. I hickes klan ja, men sen kommer ju kamikazi och gör slarvsylta av alla!Fast väldigt väldigt mycket mer sexistiska än filmerna.
Det blåser på månen är verkligen jättebra och nice att läsa högtJustja, Erik Linklater är en underskattad författare. Det blåser på månen och Djuphavspirater är jättebra!
Men det är väl inte i första boken? eller andra? Vi kom inte längre än så.Lite både och tycker jag. I hickes klan ja, men sen kommer ju kamikazi och gör slarvsylta av alla!
Nä, hon kommer senare, minns inte när. Men då blir det väldigt feministiskt!Men det är väl inte i första boken? eller andra? Vi kom inte längre än så.