C

CoNjAk

Hur ska man håret under hårnätet? Ska man typ ha det uppsatt eller? snälla, jag behöver svar fort som attan för jag ska tävla imorn... :confused:

Sv: Hårnät

jag har gjort som Zlatan, haft håret löst i nätet. Vissa gånger har jag däremot använt hårnålar till att hålla fast nätet.

Jag tycker att det funkar bäst att nåla fast nätet ordentligt i håret, mn ha det löst under nätet. Däremot brukar jag alltid sätta ett fint spänne (eller om jag inte hittar det en vanlig hårsnodd) över nätet, dels ser det snyggare ut tycker jag och dels känns det helt enkelt bättre...
Lycka till imorron!!

Jag använder aldrig hårnät :angel:
Men jag skulle nog ha håret löst under iaf :p
Elin

inte jag heller, de e jobbigt....
brukar göra en fläta och vika så det blir som en knopp

Inte löst under! Då hänger det ju och fladdrar ändå ;)
Fast det beror ju iof på hur långt hår man har, jag har det alltid uppsatt och i hårnät

jag brukar göra en knopp, eller spå har jag ett hårnät som man rullar ihop håret i, en påsetyp :s som man sätter fast med ett spänne.
Skit snyggt! :D

När vi ändå pratar hårnät.. :p Måste man ha hårnät när man tävlar Elittävlingar/Nationella mm?
Elin

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Amanda_F
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: settis
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 368
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈