Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det kanske elegant.... ? Prydligt? Bara för att håret ligger "platt" behöver det ju inte vara fult eller "för jävligt"....Det är ju platt
Jag är inte elegant nånstans. Bakåtslickat hår förknippar jag med pryda religiösa kärringar. Nåt i den stilen.Eller så är det kanske elegant.... ? Prydligt? Bara för att håret ligger "platt" behöver det ju inte vara fult eller "för jävligt"....
Haha....jisses...per din definition är jag är en "pryd, religiös kärring".... Nja....kanske inte....Jag är inte elegant nånstans. Bakåtslickat hår förknippar jag med pryda religiösa kärringar. Nåt i den stilen.
Nu har jag satt på mig ett hårband med hemska svarta paljetter för att hålla håret från ögonen och jag vantrivs rejält. Jag är t.o.m. på dåligt humör.
Jag menar att om man stramar upp det med flit så är det över gränsen för mig. Har man tunt hår så går det väl inte att göra på annat sätt.Haha....jisses...per din definition är jag är en "pryd, religiös kärring".... Nja....kanske inte....
Just nu säljs det förmodligen mer plattänger än volymshampon. Man "ska ha" platt hår nu. Mitt skulle förmodligen behöva cement för att bli platt så jag kör åt motsatt håll istället, gör det så lockigt som möjligt.Jag menar att om man stramar upp det med flit så är det över gränsen för mig. Har man tunt hår så går det väl inte att göra på annat sätt.
Jag kan verkligen inte begripa att den vänstra skulle vara bättre. Alla, inklusive @Tranan verkar tycka det . Jag hatar det och känner mig väldigt benägen att ta fram saxen.
Varför säljs volymschampo om det inte är snyggt med volym?
Fast du har ju vackert, tjockt hår . Antar att volymschampo är till för oss som har sk "skandinaviskt hår", vilket är så tunt och fint att det nästan inte finns... Min "snälle" make brukar säga att jag har Tom Petty-hår (googla om du inte får upp en bild i huvudet)....Varför säljs volymschampo om det inte är snyggt med volym?
Just nu säljs det förmodligen mer plattänger än volymshampon. Man "ska ha" platt hår nu. Mitt skulle förmodligen behöva cement för att bli platt så jag kör åt motsatt håll istället, gör det så lockigt som möjligt.
Håret ska av. Det är bestämt. Jag står inte ut med "slickad" look. Den högra bilden är tagen 5 augusti, den vänstra idag. På dagens bild ser jag helt förjävlig ut .
Den fluffiga luggen är för lång på högra bilden.Jag tycker också att den vänstra ser bättre ut, det ser liksom ut som mer av en frisyr som ramar in ansiktet. Den fluffiga luggen gör lite motsatsen.
Tyvärr. Jag äger ingen. Några hattar finns men ingen av dem sitter bra. Alla ramlar av så fort jag rör mig eller det blåser. Och jag hade tänkt vara ute och röra mig i blåsten idag.Chilla. Har du ingen keps du kan ta på?
Den där instruktionen förstod jag inte. Hur då rulla?Låt håret bli lite smutsigt. Tag håret och rulla upp det i nacken så att du får en vacker bula i nacken. Rulla nedifrån och upp och utåt. Fäst med små hårspännen.
Du har perfekt hår för denna typ av uppsättning.
Av luggen kan du föna den åt sidan, eller försöka platta ut den på valfritt sätt.
Men det ser ju jättefint ut på den vänstraHåret ska av. Det är bestämt. Jag står inte ut med "slickad" look. Den högra bilden är tagen 5 augusti, den vänstra idag. På dagens bild ser jag helt förjävlig ut .
NejMen det ser ju jättefint ut på den vänstra