C
cano
Sv: HÄrjedalsritten InstÄlld
För mig som inte är på mästerskapsnivå hade det haft stor betydelse om tävlingen hade legat helgen efter midsommar.
Med andra ord så var det valet av datum för tävlingen som gjorde att planerna för att rida Härjedalsritten inte gick att genomföra.
Som sista ord vill jag säga att jag beundrar dom som sliter och kämpar för att det ska finnas tävlingar!
/Camilla
I de allra flesta fall när man gör en "marknadsundersökning" så frågar man ju inte ALLA utan ett urval och om då en viss del av detta urval tycker på ett visst sätt är det inte konstigt att man drar slutsatsen att lika stor del av ALLA tycker likadant...
Nåja, det är inte mycket att orda om nu, men jag tycker att de gjorde verkligen det de kunde för att tillmötesgå alla önskemål, men det gick helt enkelt inte och då tycker jag att det är rätt slutsats att dra att intresset inte finns för Härjedalsritten. Jag menar att skylla på läget på ritten tidsmässigt är konstigt då det tidigare år legat bättre men ändå inte haft så speciellt många anmälda trots både internationella ritter och nationella mästerskap.
/Camilla
För mig som inte är på mästerskapsnivå hade det haft stor betydelse om tävlingen hade legat helgen efter midsommar.
Med andra ord så var det valet av datum för tävlingen som gjorde att planerna för att rida Härjedalsritten inte gick att genomföra.
Som sista ord vill jag säga att jag beundrar dom som sliter och kämpar för att det ska finnas tävlingar!
/Camilla