Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade färga utväxten med en för mörk färg (inte toning). Måste man vänta till håret har vuxit ut eller kan man färga över med en ljusare (brun) nyans? Går färgen bort efter ett antal tvättar även om det är färg (och alltså inte toning)?
Tack för alla svar!
Det är inte jättestor färgskillnad så jag låter nog tiden ha sin gång. Och med lite salt och sol kanske man kan skynda på processen.
Har några frågor: Jag tyckte provtofsen i affären var riktigt lik min färg och ändå blev det mörkare. Brukar färgen på tofsen stämma? Sedan undrar jag om färgen blir mörkare ju längre den sitter i. Kan jag ha låtit färgen sitta i lite för länge?
Tack för alla svar!
Det är inte jättestor färgskillnad så jag låter nog tiden ha sin gång. Och med lite salt och sol kanske man kan skynda på processen.
Har några frågor: Jag tyckte provtofsen i affären var riktigt lik min färg och ändå blev det mörkare. Brukar färgen på tofsen stämma? Sedan undrar jag om färgen blir mörkare ju längre den sitter i. Kan jag ha låtit färgen sitta i lite för länge?