Hårfärg för barn

Mirre

Trådstartare
Stora sonen vill prova ha svart hår, men riktig hårfärg känns inte så lämpligt för en åttaåring, det är för starkt.
Men finns det något man kan ha? Något som tvättas ur efter några tvättar eller så?

Spray eller färgbomb låter som ett bra alternativ.
Gissar att han skulle tröttna på färgen rätt snabbt så något som bara håller ett kort tag är perfekt

Det är visserligen längesen jag var liten, men då sprayade vi mitt hår svart till något event på skolan. Kan säga att färgen fanns sen bara inte i mitt hår utan färgade av sig på allt håret nuddade som kläder, sängkläder osv.

Jag använder aldrig hårfärg till mitt hår utan intensivtoning, finns olika sorter. Den jag provade först försvann på 3-5 tvättar medan den jag använder nu sitter flera månader (även om den mattas av lite).

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 031
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 157
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 069
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka