Hårfärg för barn

Mirre

Trådstartare
Stora sonen vill prova ha svart hår, men riktig hårfärg känns inte så lämpligt för en åttaåring, det är för starkt.
Men finns det något man kan ha? Något som tvättas ur efter några tvättar eller så?

Spray eller färgbomb låter som ett bra alternativ.
Gissar att han skulle tröttna på färgen rätt snabbt så något som bara håller ett kort tag är perfekt

Det är visserligen längesen jag var liten, men då sprayade vi mitt hår svart till något event på skolan. Kan säga att färgen fanns sen bara inte i mitt hår utan färgade av sig på allt håret nuddade som kläder, sängkläder osv.

Jag använder aldrig hårfärg till mitt hår utan intensivtoning, finns olika sorter. Den jag provade först försvann på 3-5 tvättar medan den jag använder nu sitter flera månader (även om den mattas av lite).

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Badger
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 016
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
734
Senast: Raderad medlem 142658
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka