Hårfärg för barn

Mirre

Trådstartare
Stora sonen vill prova ha svart hår, men riktig hårfärg känns inte så lämpligt för en åttaåring, det är för starkt.
Men finns det något man kan ha? Något som tvättas ur efter några tvättar eller så?

Spray eller färgbomb låter som ett bra alternativ.
Gissar att han skulle tröttna på färgen rätt snabbt så något som bara håller ett kort tag är perfekt

Det är visserligen längesen jag var liten, men då sprayade vi mitt hår svart till något event på skolan. Kan säga att färgen fanns sen bara inte i mitt hår utan färgade av sig på allt håret nuddade som kläder, sängkläder osv.

Jag använder aldrig hårfärg till mitt hår utan intensivtoning, finns olika sorter. Den jag provade först försvann på 3-5 tvättar medan den jag använder nu sitter flera månader (även om den mattas av lite).

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 935
Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 843
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar