Hårblås och locktång

MissFideli

Trådstartare
Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset...
Jag har fint, rakt hår som lätt blir frissigt.
Till skuldrorna ungefär.
Tips?

Jag fönar sällan mitt hår men har en dysonfön ändå. Den är helt outstanding när jag väl använder den :)

Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset...
Jag har fint, rakt hår som lätt blir frissigt.
Till skuldrorna ungefär.
Tips?
Har inga tips, men är glad att få höra ordet hårblås!
Att det verkligen heter hårfön fick inte riktigt fäste förrän på frisörskolan (varifrån jag köpte en Parlux 3200 för 17 år sen).

Har inga tips, men är glad att få höra ordet hårblås!
Att det verkligen heter hårfön fick inte riktigt fäste förrän på frisörskolan (varifrån jag köpte en Parlux 3200 för 17 år sen).

Fön låter så professionellt 😅
Blåser håret torrt hemma, fönar håret torrt på salong 😎

Jag fönar sällan mitt hår men har en dysonfön ändå. Den är helt outstanding när jag väl använder den :)

Ja, den verkar helt klart outstanding. Tittar på den senaste airwrapen, det är förvisso en dyr pryl, men det är ju också många prylar i 1. Verkar relativt lätt att hitta begagnad med.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 231
Senast: Lyan
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 260
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
633
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18