Har sökt överallt

mysko

Trådstartare
och vet att frågan har varit uppe förut men hittar inget svar tyvärr så jag ställer frågan igen.
När man får PM ska ju fönstret öppnas när man klickar på OK men det gör det inte hos mig, vad/hur ska jag göra för att kunna få upp mina PM som en egen sida??
Har väl något med popup har jag för mig?

Är det någon som förstår vad jag yrar om :angel:
 
Sv: Har sökt överallt

Hej svärmorsan :p

Du har en popup-stopper aktiverad, det du måste göra är att
ange att siten Bukefalos får visa pop-ups :)

Eller så håller trycker du ner CTRL samtidigt som du klickar på länken
:idea:
 
Sv: Har sökt överallt

Hej min lilla svärdotter :love:
Uppe i verktyg finns det en blockering av popup fönster och där finns endast "aktivera blockering av popupfönster" ska jag klicka där?
 
Sv: Har sökt överallt

Prova att trycka på den.. kommer det inte fram några alternativ så testa att högerklicka på den.

Annars får du avinstallera den poppen som du har och använda Goog*** istället ;) Den är enkel och smidig.
 
Sv: Har sökt överallt

men ska det inte vara inaktivera popup?? jag ska väl inte blockera fönster?
nu har jag iaf klickat på aktivera och sedan inaktivera igen så nästa PM får visa om det är rätt ;)
:bow: :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
904
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp