Här skulle man sätta sig och titta på V75

anhe

Trådstartare
när jag slog på teven, då var det nästan slut. Hur i h-e kan man sända programmet före utsatt tid? Säkert har man tid för 45 min eftersnack efter hockeyn, för det är ju alltid travet som ska flytta sig. Men hade det inte gått att sända travet i efterhand? Man kan ju inte sända i förväg. Sen så upphackat. Jag brukar vara förlåtande, men nu blev t.o.m. jag sur. Måtte avtalet med tv4 snart vara slut.

Sv: Här skulle man sätta sig och titta på V75

Ja slog på teven när den va typ 18.04 å då såg ja 3 sek av travet, sen vart det hockey.............fast sen visade det sig att travet vart ju när hockey va slut, ungefär kvart över sex, så ja lugnade ner mig ganska fort......

Sen får man ju hänga med i världen också.Då hade ni vetat att det var slutspel i hockey:angel: .

Plus at de körde mer av travet efter hockeyn eftersom det blev mål rätt snabbt där....tyvärr eftersom jag håller på FBK...:(
Men visst är det ett otyg att travet alltid ska viftas runt som den fattiga släktingen jämt....:crazy:

/Carina :eek:

Tänk det året då när det var VM-final i hästhoppning i Rom och de bröt finalhoppningen för att visa TV-puckfinalen:eek:

Nog sjutton vet jag att det är hockeyfinal, men jag trodde ändå inte att man fick sända FÖRE utsatt tid.

Att det sändes kvart över visste jag inte, eftersom jag stängde av teven och tänkte att det var det med travet för den här gången. Men det var ju bra i så fall.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka