Har ni sett en så vacker Ridgeback någongång..?

Sv: Har ni sett en så vacker Ridgeback någongång..?

Fy f*n vad fiin! :) Det var en av de gulligaste hundar jag sett och då har jag faktiskt sett en del! :D Nejmen, han var verkligen fin! Skulle själv kunna tänka mig att ha en RR men på söndag ska jag och älskling åka och titta på vår ev. nya hund, en Amstaff! :) :bump:

Jättefin! :)

Jättevacker! Har själv haft RR (fast tik), han var jättefin!

Men vad fin han är! :) Minns när jag såg honom första gången då han var en vandrade hög med löst skinn i förstora skor, nu har han ju vuxit i både skinnet och tassarna! ;)

Cassiopeja: Ja, visst har han vuxit, lillplutten. Vi träffade en liten 3-månaders valp idag. Det är svårt att tro att han varit sådär liten... *L*

Berelain: Visst är det världens bästa hundras?

Lilja_89: Vilken skillnad: RR och amstaff! Fast jag skulle nog kanske också kunna tänka mig en amstaff.. *L*

GA: Tack! *stolt*

ser tyvärr ingen bild

herregud vilken vacker vovvsing! :love:
-en sån vill jag också ha-
är bildena retucherade på nåt sätt eller är det kameran som är så ruskigt bra?? vad har du för kamera?

Ridgebacks är ruskigt ståtliga. Skulle mycket väl kunna tänka mig en sån snygging i framtiden. Lagom vaktiga och lagom snälla :) Verkligen en jättefin dogge du hade!

Ja han var fin. Ser ut som en kung på sista bilden.
Vad snälla ögon han har.

LillaMy - nej, bilderna är inte retucherade på något sätt, annat än att jag zoomat in dem en aning. Har en jättegammal Canon digitalkamera. Kan kolla upp modell när jag kommer hem, om du är intresserad. Kostade väl 5-6000 kr för kanske.. 7 år sedan?

Jag kan inte heller se bilderna... :(

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 348
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 165
Senast: Rie
·
Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
2 195
Senast: Marje
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 517
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka