Har ni namn på bebisen än?

Sv: Har ni namn på bebisen än?

Som jag skrev i annan tråd så ville pojkvännen att den skulle heta Plupp efter hans idol. Trollet med det blåa håret :D

Fast det namnet får enbart bli arbetsnamn. Annars är vi enade om Moa eller Noa. Vi funderade mycket på vilka namn vi gillade innan vi kom på, och varje namn vi kom på kände vi någon idiot som hette...så då blev alla namn dåliga. Moa eller Noa känner vi inga som heter. Så då blev det dom.

Vi tror det blir en pojke. Varför vet vi inte. Vi vill helst ha en flicka.
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Kevin tycker jag är fint på en kille.
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Just det, om storasyster (dottern) får vara med och bestämma pojknamn så ska han tydligen heta PERSSON:crazy: om det nu nödvändigtvis måste bli en lillebror :angel:

Och PERSSON ska bo med pappa :mad:

Vet inte riktigt hur vi ska lösa detta med boendet eftersom pappa bor med oss :D

(pappa = sambon, den blivande fadern)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 487
Senast: Seabaz
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp