Har ni namn på bebisen än?

R

Rumble

Ja, ni som är gravida, har ni kommit på något namn till den lille i magen än? Eller något favoritnamn beroende på om det är en kille alt tjej som tittar ut?

Och vad TROR ni det blir, kille eller tjej?
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Mjaeeejj.... inte så mycket färdigt som vi tänkt oss. Vi måste ta tag i det där. Vi har ett killnamn vi är eniga om. Tjejnamn har varit svårare, men häromdagen tror jag vi bara råkade komma på ett som vi båda gillar.

Vi tror nog ingenting. I början trodde vi nog mest på kille, men nu är jag totalt nollställd om vad det kan vara.... Det blir en skojig överraskning helt enkelt!
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi har haft en massa flicknamn på g, men inga pojknamn. Nu pratar vi om Max eller Linus, och flicka Angelica.

Jag har hela tiden varit bombsäker på vad det varit i min mage, och det visade sig att jag hade rätt! :D
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Ja, vi är helt klara :) Har ett pojk och ett flicknamn. (om vi inte hinner ändra oss förstårs) ;)

Jag har hela tiden trott att jag har en till liten grabb därinne, men nu känner jag att det kan vara en tjeja. Både och är precis lika välkommet!

Jag ÄLSKAR överraskningar !! :love:
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

JAG har både tjej & killnamn som jag gillar.
Tyvärr har sambon inte samma åsikt som jag där :smirk:

De flesta runt omkring oss tror att det är en liten kille som ska ut.
Jag har ingen aning, har inte haft någon känning av varken det ena el. andra.

Om man får liknande graviditets"besvär" som sin mamma & farmor så är det mest troliga att det är en pojk vi ska få :)

Blir lika glad för vilket som :love:
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi har både flicknamn och pojknamn som vi båda tycker om. Men nu har jag ju 5 månader kvar så man kan ju hinna ändra sig. :D
Jag har dock ingen aning om vad jag har i magen. Men alla verkar tro att jag ska få en pojke. :angel:
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi är ju bara precis i början :D Men jag tror det blir en flicka, och min sambo tror på pojke. Men det spelar ingen som helst roll såklart !
Vi har namn vi båda gillar redan :o Men vi hinner säääkert ändra oss många gånger!!
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Tjejnamn är klart, däremot är det tveksamt om pojknamnet nu..

Bara sex veckor kvar nu.. Jikies!
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Jag tror att det ar tva killar, och maken tror att det ar en kille och en tjej. Men det spelar absolut ingen roll vad det blir, vi ar sa extasiska att vi har kommit sa har langt!!! Vi har bestamt oss for att inte ta reda pa vad det ar for kon utan det far bli en overraskning :love:

Namn har vi borjat fundera pa men har inga redo an, och har inga arbetsnamn heller... "tvillingarna" kallar vi dem mest for an sa lange :D
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vad det blir har ja ingen aning om, och känner inte heller själv ;) Min sida av släkten tror flicka och sambons tror på pojke!

Sambon tror på pojke, jag vill ha en pojke därför är det säkert en tjej ;)

Jag har drömt både att det blivit pojke och flicka!


Namn som vi fastnat för är Wilma och Rasmus, får se vad det blir när h*n väl kommer ut!
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi är ganska säkra på att det är en pojke. Det såg ut så på ul. Namnet är klart sedan länge, oavsett vilket kön det blir.
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi har läääänge varit eniga om Angelica och Emil. :) Men det kan ju ändras då den lill* väl tittar ut, kanske inte alls passar...

Jag tror att det är en kille, är stensäker (ant för att jag vill ha en tjej. ;)) och sambon tror att det är en tjej (ant för att han vill ha en kille).... :rofl:

Både hans & mina släktingar tror på tjej....
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Nej, tycker det är jätte svårt.
Vill nog träffa det lilla livet först.

Tror att det är en tjej iaf.
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi har ett tjejnamn, det har vi varit överens om långt innan vi började att ens planera att skaffa barn.
Killnamn är svårare då vi (jag) har bestämt att "L" ska vara andra bokstav då våra andra två pojkar har det. (Oliver och Albin). Vill helst inte heller att namnet ska börja på O eller A.

Jag har ett killnamn som jag gillar men sambon är inte helt övertygad än...
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Min man tror på en tjej och det gör jag med. Vi har också namn klara, haha, trots att det är 7 månader kvar :angel: :o
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Tjejnamnet bestämde vi oss för efter några dagar efter jag plussade. Killnamn visste vi inte riktigt. Kollade kön på ul, en tjej sa han. å visst va de en liten Nova som kom för tre månader sen:love:
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Vi hade bara ett tjejnamn på förslag, Amanda men det passade inte så vi bestämde oss för Matilda!
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Jag är ganska säker på att det blir en Pojke. Har en Linus sedan tidigare o funderade på Lucas tills jag såg att det var det populäraste pojknamnet 2006:/ så vi har nog enats om en Levis även om vissa släktingar tycker mindre bra om namnet.

Blir det en Flicka så kanske Freija eller Savannah.
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

*kl*

Vi kallar magen för Sam, dels för att det är lättare att ha ett namn på den och dels för att jag tror att det är en pojke. Fast Sam kan ju vara en flicka också :)

Om det blir en pojke har jag Isaac, Noah och Samuel och om det blir en flicka Maya eller Isabelle. Det ska funka både på engelska och svenska och helst låta ungefär likadant på båda språken. Men vi väntar tills h*n kommer ut med att bestämma, man hinner säkert ändra sej igen.

Eller som min kompis sa : "H*n kanske kommer ut och ser ut som en Åke" typ....
 
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Får han kolik blir dte en vrål-Åke :bump:.. Jag är trött :p..:o
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 487
Senast: Seabaz
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp