Lillefrun
Trådstartare
Har ni mycket kontakt med era hundars uppfödare? Alvin har jag ju haft hos mig i 10 år och Milou 1 år. Jag gillar verkligen deras uppfödare, vi har haft kontakt i alla år . Hon hör av sig och frågar hur jag mår, hur Alvin och Milou mår och jag skriver små noveller om vårt liv här som hon älskar att höra om. Hon uppdaterar mig om vad deras syskon gör och vi kan prata om lite jobbiga perioder i livet. Ibland skickar jag bilder. Hon tycker det är roligt att jag hittar på så mycket med dom.
Jag tycker om att hon bryr sig om oss tre, och att hon följer upp hur det går för hennes valpar. Hon skrev igår att det har varit jätte högt tryck nu på valparna som kommer om någon vecka och att hon fått säga nej direkt till många. Hon vill nog egentligen att jag ska ta en valp och jag är frestad men det räcker med 2 hundar just nu.
Jag tycker om att hon bryr sig om oss tre, och att hon följer upp hur det går för hennes valpar. Hon skrev igår att det har varit jätte högt tryck nu på valparna som kommer om någon vecka och att hon fått säga nej direkt till många. Hon vill nog egentligen att jag ska ta en valp och jag är frestad men det räcker med 2 hundar just nu.