Har ni handlat på eskor.se?

Mirre

Trådstartare
Fick upp reklam om det här på buke, de hade väldigt fina skor, speciellt till barn, men vad är det för sida? Har någon handlat där? Är det ännu en "Kinasida" som Temu och Shein?
 
Har köpt några Skechers därifrån och varit nöjd.
Var inga problem med att skicka tillbaks heller när de var för små.
 
Jag har övervägt men sedan låtit bli att handla där.

Min tanke var ungefär att går det bara så är det nog bra, men blir det trassel ska man nog inte räkna med någon vidare kundtjänst och service. Kanske kan vara ok för enstaka köp om man vet väl vad man ka ha och kan ta förlusten om det skiter sig.
Minns inte detaljerna, kan ev. varit något i köpevillkoren jag inte tyckte var ok kombinerat med en okänd nivå på aktuell konsumentlagstiftning. Eller att man gav sken av bättre villkor än vad som var fallet när man väl läste dem på ett sätt om gav dåligt intryck?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 957
Senast: hundtant
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp