Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tintilar har redogjort för flera andra orsaker som jag vill komplettera med ordet nyfikenhet. Dvs, i det fall något djur rivit ner stängslet eller det av annan anledning är fritt fram att gå ut.Så ända anledningen till att en flock hästar går ur en hage är alltså vantrivsel?
Slutligen,Ja, jag blir sur av vaga, förtäckta undermeningar där man inte säger rakt ut vad man tycker.
Om du tror att jag inte skriver vad jag tycker, har du problem med läsförståelsen.
Nä, men utanför! Jag ser hästarna ofta och länge dagligen, jag umgås med dom och jag läser dom. Konstigt??
Detta var svar på dina barnsliga kommentarer beträffande att jag har koll på vad våra hästar gör. Se # 53 och 82.
Och
Jag läste ditt inlägg, och det säger mig en hel del. Vi har olika syn på hästar, vi hanterar dom olika och därmed har vi hästar som beter sig olika.
Hur menar du med att våra hästar beter sig olika?
Var har jag skrivit att det är fel/konstigt att läsa av sina hästar (gör inte alla det?)?
Inte konstigt alls. Dina inlägg genomsyras av en helt annan inställning till hästhållning än den jag har. Därav följer att våra hästhållningar är olika vilket i nästa steg ger hästar som beter sig olika. Inte svårare än så!
Äsch trams - jag har 7 ha bete m allt en häst kan önska sig och har ändå haft flera olika individer som testat staketet.
För att få tag på just DET gröna strået, klia rumpan - hade tex en fölunge som envisades med att grensla undertråden - en riktig klantskalla som även råkade illa ut av andra orsaker pga sin upptäckarlust.