Har någon en rolig historia eller liknande??????

H

Hamster_gullet

Hejsan!! :idea:
har någon en bra gåta eller historia :confused: (eller liknade) :p
Berätta !! Berätta!! Berätta !! :banana:

(jag gillar roliga historior!!! :rofl: )

är det de ennda du kan hitta på!!!?!?!?! Mister MODIG!!!

:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Jo, det gör det faktiskt. :smirk:

Det finns en anledning till att sidan är uppdelad i olika ämnen...

Modig korn har mer än rätt...Det här är en hästsida, och det här forumet är till för Diskussioner och frågor om andra djur.

Det ser du på forumets 1a sida, och alla andra forum har en liten beskrivning om avd som diskuteras.

hihi!! du har rätt...(humm..men jag sätte vell dee på...humm... eller kanske inte)
Förlåt... :smirk: :p

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 331
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat