Har jag spärrats?

Philosophia

Trådstartare
Är det möjligt att spärra vissa e-postadresser från sitt e-postkonto? Dvs. om jag inte vill få mail från en viss e-postadress, kan jag spärra den adressen så att mottagaren får ett felmeddelande?

Jag tror nämligen att det har drabbat mig. :crazy: När jag skickar mail till en viss adress så får jag felmeddelanden tillbaka. Men när jag skickar från min sambos e-postadress så kommer det fram.
 
Sv: Har jag spärrats?

Det beror nog på vilket mailprogram din adressat har. Hotmail kan spärra mail (för att undvika spam) t ex.
 
Sv: Har jag spärrats?

Nu såg precis min sambo han hade fått felmeddelande han med, det dröjde bara lite, så det är nog inte så att jag hade blivit spärrad. Den jag skulle skicka mail till har nog bytt e-postadress.

En annan fråga, vad har man för e-postadress om man har comhem? Är det XXXXX@comhem.se?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 102
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 962
Senast: Jeps
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp