Har jag fått svamp?!

B

blommans

Kliar och lite "svidande torr" känsla runt slidöppningen är det svamp?
Eller bara irriterat?
Vad ska jag göra??

Började för 2-3 dagar sedan, hade i samband med det sex med kondom kan det ha något med saken att göra? Äter också p-piller och har hoppat över mensen och haft lite mellanblödning dom sista dagarna kan det vara det som irriterar?
 
Sv: Har jag fått svamp?!

Det kan vara svamp, men det kan också vara så att du är allergisk mot latex och reagerar på det.
 
Sv: Har jag fått svamp?!

Hade samma som du, trodde det var svamp, men det visade sig vara en könssjukdom istället :banghead:
 
Sv: Har jag fått svamp?!

Det du ska göra är väl att gå till en gyn, det kan vara allt ifrån "ofarlig" torrhet till könssjukdom.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Norma
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 934
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp