Har Holstein och Oldenburg något....

Behati

Trådstartare
som liknar vårat blup?

Så så att man kan se om hästen är visad och haft avkommor m.m

Har nämligen 1 sto som jag vet haft föl, men skulle vara kul att se vad det är för fader på den,samt att den borde vara 3 i år och har väl förhoppningsvis gjort något slags test.
Sen har jag även ett annat sto som jag inte har någon aning om hon har haft föl eller inte..

tack på förhand:bow:

Sv: Har Holstein och Oldenburg något....

ok, men det finns ingen på nätet som vårat blup då?

De tyska förbunden är inte alls så "öppna" som ASVH. När det gäller antalet betäckta ston kan man få reda på hur många ston de mest populäraste hingstarna fått, men restan talar man inte om. Inte heller har jag sett någon statistik på hur hög procent som blir dräktiga /föder levande föl efter de olika hingstarna.

ok, då förstår jag!

Får nog ta och skicka ett mail till dem och fråga istället!:eek::)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 084
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 561
Senast: nexxa
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Elvasaga
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka