Har fått kontakt med en tjej i Holland som

H

helenat73

tävlar sin ponny i Level M i hoppning. Jag har ingen aning om den svenska motsvarigehetn till Level M ? Kan någon hjälpa mig att översätta :bow:

Sv: Har fått kontakt med en tjej i Holland som

Medelsvår....

tack tack!!!! nyfiken - det är nämligen vår egen ponny som tjejen i Holland ägde fram till årsskiftet 06-07. Vi köte henne okt07 så då finns det en viss kapacitet i henne =)

Hoppas att jag får svar på Level 2 som jag har lagt in på dressyrforumet.

tack tack!!!! nyfiken - det är nämligen vår egen ponny som tjejen i Holland ägde fram till årsskiftet 06-07. Vi köte henne okt07 så då finns det en viss kapacitet i henne =)

Visste ni inte vad hon gått innan då? Kul nyhet för dig i alla fall :p

Level M är 1.20 för häst. Och då är det väl medelsvår B för d-ponny kanske :)

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej. Behöver lite hjälp att tyda TR. Har en ponny och en storhäst och jag skulle vilja tävla de båda, främst hoppning men är intresserad...
2
Svar
21
· Visningar
2 342
Senast: Liten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 068
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar