Har Facebook slutat funka?

Wille

Trådstartare
För en tid sedan så blev mitt flöde i FB väldigt kort. Sen blev det ännu kortare med bara en post högst upp och inget mer. Nu idag får jag inte upp något alls på FB.

Och så slutade det funka igen.

Avskyr att titta på fb i mobilen så vill ju det ska funka i datorn.

Önskar det gick att felanmäla till fb för hos mig funkar det fortfarande inte alls. Det har strulat ett tag så jag bara kunnat se ett fåtal inlägg men nu är min fb helt tom.
Har du testat att starta om datorn? Med tanke på vad du skrev i den andra tråden om att bara kunna se del av en annan websida också, så verkar det kanske vara något hos dig?

Sådär håller det på med FB och datorn för mig också. Hyggligt ny Macbook. Har slutat lita på FB via datorn. T ex går det inte att få och skicka Messenger emellanåt. Men det ser mottaget och skickat ut.

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 879
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka