Har du utrustning som...

bootsen.
Det är nog det enda...
Om inte glitterspray räknas då :o :D :cool:

Schabrak/vojlock, fast det är väl mest för att jag inte ids putsa sadeln efter varje ridtur...
Annars så har jag skydd eller lindor fram för att hon slår sig ibland, liksom boots fram vid hoppning då hon kan landa på sina egna framfötter. Egentligen behövs det ju inte alltid, men det är svårt att veta vilka ridpass hon tänker slå sig! Det händer att jag har lindor bak också, för att matcha, fast hon inte behöver det.
Sedan har jag nosludd på grimman :D

Nosgrimma, dock väldigt löst spänd...

Annars behöver hon allt hon har på sig... :)

Pannbandet som jag har på mitt fullblodsstos träns och min arabs gamla tävlingsbett ett stångbett med silverdekorationer på sidorna.

nosgrimman(används väldit sällan)
snygga schabrak
benlindor
nosludd

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Täng är en av de som förlorat ägodelar som minnessaker och utrustning till sin häst.
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Ska byta bil och fundersr på en Tesla Y. Men osäker om det kommer funka med släpet.. Släpet har totalvikt på 1700, så max med last...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: MissFideli
·
Anläggning Under rådande snöoväder började jag att fundera på snöröjningen här hemma på vår gård. Jag tänkte på hur man gjorde förr, när hästar...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka