Alindra2000
Trådstartare
Har träffat en kille som har en 4 årig dotter. Han har henne varannan vecka och hon är en riktigt tokmysig tjej som är lättsam på alla sätt (bortsett från att hon inte alls är lika morgontrött som jag ) Jag har sagt att jag absolut inte vill träffa någon som har barn, inte för att jag på något sätt har emot barnet utan att jag hoppas på att kunna lämna stan inom en snar framtid. Å de blir ju väldigt svårt med tanke på att det finns en mamma som knappast lär vilja göra ett stadsbyte bara för att de råkar passa mig....
Nu låter det säkert som ett "lyxproblem", jag har ju träffat en kanonkille med en liten kanontjej som dessutom fungerar utmärkt med mina hundar. Tycker jättemkt om båda men för mig är detta inte ngt jag tar lätt på, å jag skulle ju flytta??
Ni som träffat någon som har barn.. Va hade ni för funderingar? Va ni också lite oroliga för ngt?
Ska tillägga att jag sagt precis som det är till honom så döljer inget och försöker vara så ärlig och tydlig det bara går, så han är med i mina funderingar osv.
Nu låter det säkert som ett "lyxproblem", jag har ju träffat en kanonkille med en liten kanontjej som dessutom fungerar utmärkt med mina hundar. Tycker jättemkt om båda men för mig är detta inte ngt jag tar lätt på, å jag skulle ju flytta??
Ni som träffat någon som har barn.. Va hade ni för funderingar? Va ni också lite oroliga för ngt?
Ska tillägga att jag sagt precis som det är till honom så döljer inget och försöker vara så ärlig och tydlig det bara går, så han är med i mina funderingar osv.