Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bison skrev:med förra hästen vurepade jag ordentligt ett par ggr, jag hade änglavakt sista gången, kunde lika gärna brutit ryggen efter det fixade jag inte att rida honom mer, blev livrädd direkt och spände mig massor, jag bytte in honom mot min vackra Munroe och det är det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv, tros sing ringa ålder har hon gjort mig till en säker o glad ryttare som tycker detär kul att komma ut till stallet igen.
Kom ihåg att ridning ska vara roligt, det finns inget värre än att vara rädd.
mag skrev:har gjort två ordentliga vurpor de sista veckorna. Inte gjort mig illa och blev aldrig rädd då, men nu en vecka efter har det blivit jobbigt. tänker på allt som kunnde hänt och allt som "kan hända" Min häst är lite nervig, men det har aldrig varit några större problem, utan lite trevligt att hon är så vaksam och allert. Men nu känns det obehagligt, när hon studsar för allting. Speciellt trafiken nu , hon har aldrig varit speciellt rädd för bilar, men nu är de farliga. Har promenerat henne i fyra dagar nu på vägar och så länge jag går med henne är det inga som helst problem, har även kört mycket nh under promenaderna. Men i dag ska jag upp på henne och jag är nervös... Jag som alltid älskat långa skogssvängar ensam med min häst. Rida istallet går inte just nu , hela paddocken är full med snö, så vi måste helt enkelt ut på vägen. Nån som kan peppa mig