Här är de...

Sv: Här är de...

En liten fråga.
Dom 4 A. fulcia, dom två första är mörkare än dom andra två.
Hur kommer det sig?

Det är en annan typ. Fulica ska visst komma i en hel del färgvariationer, tom gröna finns det :D
Synd att det är sånt överskott på fulica, vore kul att få kläcka lite fulica-ägg mellan en typ 4 och en annan och se resultatet men man blir ju inte av med de sen :/

Alltså, jo visst är de vackra på sitt sätt.... :o
Men inte så ystra väl? :angel:
Jag menar du behöver inte jaga dem direkt?

Fast lämpliga djur på ett studentrum måste medges.... :crazy:

Jaga och jaga, hålla koll måste man iaf. De är snabbare än man tror de små liven :D

Mjaaaa? Har de "lösspringningstid" också eller? :devil:
Nä men du har nog rätt, jag såg ett program en gång om en konstnär som doppat snäckor (eller sniglar, vad är skillnaden?) i färg och låtit dem krypa på ett papper, och de var inte så långsamma faktiskt.... :smirk:

Självklart, minst en timme om dagen! :angel: :D

Sniglar är de snuskiga sakerna (att de är snuskiga förklarar väl allt? :D) utan skal, snäckor är de söta sakerna med skal. Egentligen :D
Men isch, undrar just hur mycket färg som blev kvar efteråt isf :crazy: Blev det något mönster i spåren? Tänkte iom att man kan se musklerna åka framåt om en snigel slajmar omkring på glas. Rätt häftigt faktiskt :)

Nja det var såna med skal han använde, och om det blev mönster i spåren så såg man inte det i TV:n, möjligen med lupp i verkligheten? Vackert blev det ändå, för de kröp ju inte rakt direkt.... :smirk:

Ok :)

Hehe om det inte vore för färg på sniglarna så skulle jag gärna prova :D

Vad fan, färg på råttornas tassar skulle ju bli skitsöta på bild :love:

gul_zebra skrev:
Ok :)

Hehe om det inte vore för färg på sniglarna så skulle jag gärna prova :D

Vad fan, färg på råttornas tassar skulle ju bli skitsöta på bild :love:
'

Helt klart! Det närmsta jag kommit det är råttspår i pepparkaksdegen (jättefint på gubbarna) och flott-tassar på glasbordet efter visiter i pizzan. SNYGGT!!!!!!!!

Hehe, min lilla hamster jag hade för några år sen fick sitta i yoghurttallriken (nästan tom) och slicka rent. Sen förstår ni, så kunde man spåra honom hem till buren när jag varit borta två minuter... :D

Hmmm, inte ens Leif Silbersky skulle kunna få honom friad tror jag! :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Jag skriver lite på en fiktiv berättelse som innehåller en beauceron under andra världskriget i strid. Det är fiktivt så jag...
Svar
15
· Visningar
1 985
Senast: Otherside
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 567
Senast: Paddington
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 208
Senast: isafore
·
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 209
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30