woho, starkt jobbat. Du förtjänar helt klart en Martini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Först hälsade han som vanligt men när jag inledde med att det var bra att han var ute och att jag hade velat prata med honom före helgen, och han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret och dämpat säga "Sorry, sorry..!"
det fanns ingen Tvekan om att han visste om att de där jävla lapparna varit oönskade!
Han hade inget annat att säga, men jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!
Sedan gick han in och jag gick ut med hundarna till parken och hyperventilerade och grinade. Ehum.
Wow va starkt gjort! Är så imponerad! Och va skönt det måste kännas att du lyckades!!Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Först hälsade han som vanligt men när jag inledde med att det var bra att han var ute och att jag hade velat prata med honom före helgen, och han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret och dämpat säga "Sorry, sorry..!"
det fanns ingen Tvekan om att han visste om att de där jävla lapparna varit oönskade!
Han hade inget annat att säga, men jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!
Sedan gick han in och jag gick ut med hundarna till parken och hyperventilerade och grinade. Ehum.
Hyssjande. Really? Vilken patetisk idiot.han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret
Du är fantastisk.jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!
Hyssjande. Really? Vilken patetisk idiot.
Du är fantastisk.
Tell it from the rooftops.Jag är glad att jag inte sänkte rösten.
Du är så bra!!Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Nej precis och jag tror det är därför många drar sig för att konfrontera. Man vet ju ärligt inte hur en annan människa reagera, och någon som redan visat sig ha ett stört beteende så känns risken större att hen reagerar galet..Tack alla!
Det verkar så futtigt nu, men man vet tamefan aldrig vem elle rvad man har att göra med. Någonstans står det ju inte rätt till i huvudet på en människa som börjar bete sig på det där viset.
Jag hoppas att det här satte sig nu och att han ger sig för GOTT och inte bara för några månader.
Äsch fortsätter han så får du väl göra kopior och sätt upp på stolpar runt kvarteret, står väl hans nummer på lapparna?
Nej precis och jag tror det är därför många drar sig för att konfrontera. Man vet ju ärligt inte hur en annan människa reagera, och någon som redan visat sig ha ett stört beteende så känns risken större att hen reagerar galet..
Men bra gjort att du sa ifrån och hoppas han håller sig långt borta nu!!
Nä tänkte mer att folk får se vad någon har gjort för lappar dvs du kopierar hans egna. Då får han skämmas för sina egna kreationer."För heta vampyrdejter, ring: ****"
Jag förstod det, försökte bara vara lustig. Men skämt åsido ringer jag definitivt polisen om det händer igen, det kan nog vara vanskligt att starta något slags "krig".Nä tänkte mer att folk får se vad någon har gjort för lappar dvs du kopierar hans egna. Då får han skämmas för sina egna kreationer.