Sel
Trådstartare
Jag tycker absolut du ska blanda in andra. Han beter sig som han gör i mörker och ensamhet just för att han känner att det är hemligt mellan er två (förmodligen en del av vad han tänder på), han skulle sannolikt aldrig göra så om grannarna såg på. Outa honom - inte nödvändigtvis med annons i tidningen - men till grannparet och chefen låter som en bra idé. Säg att du har ett problem, och visa dem lapparna. Säg att du är rädd.
Jag hade nog personligen anmält eländet, men jag förstår att det känns som ett stort steg om du inte "gjort tillräckligt" (det har du i mitt tycke, som han beter sig finns egentligen inget behov av att först själv säga att "uppvaktningen" är oönskad så redan lappen på dörren var mer än jag hade brytt mig om). Men prata med bygemenskapen och berätta vad som försiggår, det är ju inte större än att du just berättar. Bara såhär är det, tankar på det?
Edit: Men jag tror du måste verkligen visa lapparna, hela jäkla högen. Annars kan det lätt bli någon idé om att det är romantiskt och rart även om han är snett ute.
Tack, du är klok. jag tror också att det här med att det är "hemligt" är en stor grej, han skriver det hela tiden. "Secret, please" och "Hyssj, hyssj" så jag vill gärna konfrontera mitt på dagen när det är folk runtomkring, de kan gärna få lyssna!
Har ingen anig om snubben har en flickvän eller partner.