Handikapp ridskolor

Kontakta de stora ridklubbar som finns, så kan de säkert hjälpa dig. Du kan även kontakta ridsportsförbundets distrikt i ditt län. Där finns oftast en särskild handikappkonsulent.

Göteborgs Handikappridklubb finns på Lunna gård i Rödbo (tror jag det heter), mellan Säve och Kungälv. :)

Sedan har väl flera ridskolor handikappgrupper tror jag?

Tack så hemskt mycket, det var nog just den som jag faktist letade efter eller ja har hört talas om men inte hittat :)

burk (bulycke) har någon handikappsgrupp under dagtid någon vardag i veckan (fredagar var det förut iaf)

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 879
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25