Handikapp ridskolor

Kontakta de stora ridklubbar som finns, så kan de säkert hjälpa dig. Du kan även kontakta ridsportsförbundets distrikt i ditt län. Där finns oftast en särskild handikappkonsulent.

Göteborgs Handikappridklubb finns på Lunna gård i Rödbo (tror jag det heter), mellan Säve och Kungälv. :)

Sedan har väl flera ridskolor handikappgrupper tror jag?

Tack så hemskt mycket, det var nog just den som jag faktist letade efter eller ja har hört talas om men inte hittat :)

burk (bulycke) har någon handikappsgrupp under dagtid någon vardag i veckan (fredagar var det förut iaf)

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
294
Senast: Gabby_Ossi
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: Mirre
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
564
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det? 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka