han tappar sitt hår?!

Gupello

Trådstartare
Min son som på måndag e 4 veckor har börjat tappa håret på sitt huvud.. När man klappar han på huvudet så får man massa hår med sig, det började efter att vi hade badat honom igår.. schampoot vi använder har vi haft på honom innan..

Nån som råkat ut för samma sak eller vet vad det kan bero på??

Sv: han tappar sitt hår?!

Det är inget att vara orolig för. Det händer att de byter hår. Har hänt med båda mina killar. föddes med mörka hår men är jätteblonda nu.

De hade ont om hår tills de var ca 1,5 år och nu har de tjocka kalufser. Jag var själv lika dan. Inget hår till 1.5 och på syrrans dop vid 2 års ålder hade jag page!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 385
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 586
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 846
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka