Han som snackar me jyckar

ylvaaskersund

Trådstartare
Jag har förstått att vissa ogillar Ceasar Milans metoder men jag fattar inte varför, kan ngn av er kloka hundägare förklara vad han gör som är så dåligt. Snälla ni, stilla min nyfikenhet!!!

Sv: Han som snackar me jyckar

Dressyr med hjälp av elhalsband tex är inte förenligt med de flestas syn på sina hundar.

Det visste jag inte, har bara sett dessa vidriga skackel, jag tänkte mera på hans attityd. Hur hittar jag tidigare trådar om honom? Har haft dator sedan februari, kan knappt ngt om hur man gör!:o

Ovanför listan med trådar i forumet står det "Sök i detta forum". Klicka där ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg och uthängning av mig själv som usel hundägare :o Men såhär. Jag kanske utnämner mig själv till bukes sämsta...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 173
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 036
Senast: Milosari
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka