han pullade som fan i gåpr!

L

lie

:eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe då pullar han så ja får ligga raklång i vagnen=/ blev nästan lite skraj att ja inte skulle få kontroll!! så idag,har ja en satans träningsverk! :d

ja vi tror de! för när han äter så ser de väldigt kontigt ut,han gapar å de ser ut som om han har problem att tugga för hälften åker ut! tyvärr så är det inte min häst o han som äger den är lite halvsnål å tar ut hovslagaren som bara raspar tänderna lite!!! hade de vart min häst hade ja direkt tagot ut en leg. hästtandläkare!!ska tjata lite på gubben!!han leker även alltid med betet å ska smånafsa på saker..de kanske beror på att han har problem med tänderna.. :(

ta ut tandläkaren direkt o ta i med hårdhandskarna o säg att hästen kommer o dö om han inte gör det....
iallafall så lider han o det blir värre o väre eftersom tänderna kommer bli deformerade då han sliter helt fel.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 689
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 783
Senast: Gnist
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 663
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama