Han finns inte längre...

F

Fridamatilda

Min älskade halvfoderhäst bröt benet i hagen idag. Vi fick bara 2,5 månader tillsammans, men det var tack vare honom som jag fick tillbaka glädjen och självförtroendet inom ridningen.
Jag kommer aldrig att glömma dig B, älskar dig för alltid.

//Frida

Usch, vad tråkigt. Nu vill jag bara cykla till stallet och pussa på min egen mule och kolla att hon mår fint. :(

Tack för alla tröstande ord! Jag måste föra otur med mig :(, detta är andra halvfoderhästen som dött inom mindre än två år. Den första (som är på min användarbild) fick vi ta bort i juni 2002. USCH, kom precis på att den första hästen togs bort pga problem med VÄNSTER FRAMBEN (han höll inte för ridning) och B bröt VÄNSTER FRAM (kotan). Vilken otäck slump...

//Frida

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 333
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka