Han åker hem igen :(

C

CarolaLind

Efter att ha fått stiftat bekantskap med världens goaste hund, efter att ha haft honom här i flera månader så åker han tillbaka till sina förra ägare :cry:

Jag föll direkt för denna underbara ras....denna underbara hund och jag kommer att sakna ihjäl mig.

Men...jag kan inte stå emot förra ägarens bön och bedjan om att få rätta till sitt livs största misstag, att sälja hunden, och man äger ju ingen i själen så ja..jag låter de köpa tillbaka honom.

Det var ju inte så att jag räddade honom från ett dåligt hem, det var en situation som rådde i familjen hos dem då bara..och nu får han komma tillbaka..men det kommer att bli så tomt efter honom..så tomt....:cry: :cry:

Min goaste Texas vad du kommer att bli saknad...:(

texas2.jpg

(Här med bästa kompisen )

Sv: Han åker hem igen :(

usch vad jobbigt!:( Det är superjobbigt när man ska skiljas från en hund man man fastnat vid :cry: Hoppas ni håller kontakten och kan träffas i allafall.

Så jäkla tråkigt :(.
Men en guldstjärna till er som gör som ni gör...:love:

Det var både sorgligt och fint på samma gång.
Sluta ge mig tårar i ögona!

Fast känner jag skåningarna rätt så dyker det
snart upp en annan vovve som har väntat
på att få flytta in hos er :love:

Sablar22 skrev:
Fast känner jag skåningarna rätt så dyker det
snart upp en annan vovve som har väntat
på att få flytta in hos er :love:

Eller en häst...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 263
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 097
Senast: Migo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 237
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar