Hämtar valpen idag!!

E

Eufemia

Nu är det dax att hämta hem lilla valpen! Hoppas allt går bra nu....

Sv: Hämtar valpen idag!!

Vad roligt. Klart det går bra. Ha´de bra med lilla vovsingen. Vad är det för ras?

d020.gif

Och glöm inte:

thisthread.gif

;)

Lycka till och vi väntar på bild;)

Ja nu har det lilla underverket bott en natt utan syskon och mamma. Hon var ute en gång i natt och kissade men har annars varit väldigt lugn och funnit sig väl tillrätta. Rasen är Grand Danois och färgen harlekin. En tik.
Inhandlat foder (dyrt!) halsband, koppel och leksaker. Tuggben och grisöron. Tänkte klippa av en madrass jag har på mitten och klä in de två delarna med tjockt tyg så att hon får det till säng. Madrassen hon har nu blir nog för liten... åå hon är så söt. Bild kommer!!

Ja nu har det lilla underverket bott en natt utan syskon och mamma. Hon var ute en gång i natt och kissade men har annars varit väldigt lugn och funnit sig väl tillrätta. Rasen är Grand Danois och färgen harlekin. En tik.
Inhandlat foder (dyrt!) halsband, koppel och leksaker. Tuggben och grisöron. Tänkte klippa av en madrass jag har på mitten och klä in de två delarna med tjockt tyg så att hon får det till säng. Madrassen hon har nu blir nog för liten... åå hon är så söt. Bild kommer!!

Var det inte en liten valp du skulle hämta :D;)

Å vad spännande!
Jag minns hur roligt det var när jag hämtad eminvalp, och första tiden är ju underbar :love:
Hoppas allt går bra :)

Jo hon är liten i förhållande till sin mamma...:rofl:

Vad roligt! Jag var jättenervös när jag, mamma och pappa skulle hämta Ludde, min cavalier, men det löste sig.
Ta det lugnt och gör inte en så stor affär av det så reder sig allt till sist.

Jag har köpt henne från Iva Andersson i Aneby.

Bilder, om det fungerar så här???

Cayenn1.jpg

Cayenn.jpg

Nå, vad tycker ni???

gud såå sööt!!! tycker inte det var längesedan min lille skrutt såg ut så där me ju!

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka