Hämtar hem ny hund i morgon!

Sv: Hämtar hem ny hund i morgon!

Våran är en Bc/bl.ras.
Fanns ingen bakgrund på honom heller, upphittad och suttit i dogpound ett par månader:cry:
Kom till oss direkt från Irland, var vääääldigt mager.

Mmm samma som min då.. Fast min har varit hos ett jourhem här i Sverige ett tag nu :) Hur hittade ni eran? Kom han också från hundar utan hem eller tog ni hem han själv?

Nu ska jag om några minuter åka hem från jobbet, möta min sambo hemma och sen bär det:bump: iväg till Stockholm ! Wieee Jag är så spänd förväntansfull, glad nervös så ja vet inte vart ja ska ta vägen! hihi!

Håll tummarna för att allt går bra på resan hem! :):bump:

Jag tror oxå på Basenji, men om man ser på huvuvdbilden så skulle det kunna vara lite Amstaff i den, o då är det ju Terrier.
Lycka till!

Tack vallhund!

Håller med dig, även hans benställning skallrar om något annat än basenji :)

Nu är han hemma iaf och han e helt underbar! :love: Allt ja kunnat önskat och lite till!

Vart någonstans ser du Amstaff på det där huvudet? :crazy:

1233445371_resized.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare