Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Våran är en Bc/bl.ras.
Fanns ingen bakgrund på honom heller, upphittad och suttit i dogpound ett par månader
Kom till oss direkt från Irland, var vääääldigt mager.
Mmm samma som min då.. Fast min har varit hos ett jourhem här i Sverige ett tag nu Hur hittade ni eran? Kom han också från hundar utan hem eller tog ni hem han själv?
Nu ska jag om några minuter åka hem från jobbet, möta min sambo hemma och sen bär det iväg till Stockholm ! Wieee Jag är så spänd förväntansfull, glad nervös så ja vet inte vart ja ska ta vägen! hihi!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.