Hämta mms på tele2?

Fibusen

Trådstartare
Är det bara jag som får sms där det står typ : "073-******* har skickat mms till dig. Du kan hämta det på tele2 genom att slå in koden ######"

Jag har fått det från två olika personer, 3 från den ena,och 1 från den andra. Men ingen av dom har skickat något? Det är ganska störande faktiskt...

Jag fick ett sånt igår. Jag bara antog att det var pga att jag just nu inte har någon data i mobilen. Följde länken och såg ett mess jag redan fått samma dag (innan datan tog slut). Sen har jag fått samma mess en gång till när jag kopplade upp på nytt nätverk.

/Lavinia

Konstigt är det iallafall.... Undrade först om det var nån reklam från tele2,men det är ju inte schysst när dom påstår att det kommer från andra personer? När dom uppenbarligen inte skickat något...

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 648
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 645
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 695
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar